Divendres, 4 de juliol de 2025
És notícia

“Un desastre total”: Els usuaris de l’R2 Sud denuncien el col·lapse de la línia

Avatar photo
Els viatgers avisen que el tall a Roda de Berà està incrementant encara més l’ocupació d’una línia que ja estava saturada des de fa temps
rodalies saturació

Els usuaris de la línia de Rodalies R2 Sud, al Baix Penedès i al Garraf, ja fa temps que es queixen i demanen solucions per la saturació que pateixen els trens, sobretot als mesos d’estiu.

Ara, un nou inconvenient se suma a aquesta situació, ja que el col·lapse dels trens que a primera hora uneixen Sant Vicenç amb Barcelona, s’ha vist incrementat pel tall ferroviari que afecta Roda de Berà.

Els usuaris mostren el seu malestar perquè, com afirma un usuari de Cubelles, “ahir va ser un desastre total“, i asseguren que el tall de Roda està portant la línia al límit.

La percepció és que els trens van molt més plens perquè hi ha gent de Tarragona i Terres de l’Ebre que arriben a Sant Vicenç en bus, i pugen al Rodalies en lloc d’esperar el servei regional semidirecte habilitat per anar a Barcelona.

Altres usuaris, també reconeixen que abans de l’estiu, però especialment durant els mesos de juliol i agost, ja es constatava una ocupació molt elevada, amb trens plens a vessar quan encara quedaven 10 parades i més de 40 minuts per arribar a la capital catalana.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
agents-viatge-polones-rainbow

Poblet i Montblanc al punt de mira de l’operador de viatges polonès ‘Rainbow’

Notícia següent

Activitats infantils durant tota aquesta tardor a les places de Tarragona

Notícies relacionades