Del 26 de juny al 8 de juliol amb la campanya «Equipa’t per vacances», l’Ajuntament i SOM Sant Sadurní, han reivindicat el seu mix comercial, defensant que aquest és prou potent per trobar tot el que es necessita per a les vacances d’estiu sense sortir del municipi.
SORTEIG
Les persones que durant aquests dies han utilitzat la targeta client o han omplert la butlleta que donaven als establiments i parades del mercat, han entrat en el sorteig de dos premis que inclouen cadascun un pack de productes de viatge i un abonament doble per a l’Acampada Jove, esdeveniment que se celebra al municipi aquesta setmana.
En total hi ha hagut 5.365 participacions en el sorteig, amb 2.078 butlletes recollides durant la campanya i un total de 3.287 actes de compra amb la targeta client, el que suposa un creixement del 10% d’actes de compra registrats en relació al mateix període de l’any passat.
Les persones afortunades han estat: Carmen Amposta (entre les butlletes recollides) i Sònia Pozón (entre els actes de compra registrats amb la targeta client).
MURAL COL·LABORATIU DEL COMERÇ LOCAL
Dissabte 8 de juliol es va inaugurar el mural que els nens i les nenes han pintat aquests dies al centre de la vila a un passatge proper al carrer Raval. Aquest mural, amb l’emblema «Comerç de vida», representa els diferents sectors empresarials de Sant Sadurní i pretén sensibilitzar sobre el paper del comerç local a la vila i acompleix l’objectiu de fer els carrers més amables i atractius.
El mural va ser inaugurat per representants dels diferents serveis implicats de l’Ajuntament, l’associació SOM Sant Sadurní i la Comunitat Mina i Aigües de la Salut, que va cedir la façana del seu edifici. Van estar presents els monitors i infants que van participar a l’activitat gràcies a la col·laboració del Casal d’Estiu Municipal, del casal del Col·legi Sant Josep i del Casal Bestial de l’escola Vedruna El Carme.
Aquesta ha estat una acció més del pla d’acció que impulsen conjuntament l’Ajuntament i l’associació SOM Sant Sadurní per impulsar la promoció econòmica de la vila i la sensibilització pel comerç local, que és comerç de vida.