El CFA Dolors Paul visita Polònia en el marc del projecte europeu New Adults Competences for Skills Revolution

Avatar photo

Part de l'equip docent del CFA Dolors Paul ha visitat els dies 9 i 10 d'abril la ciutat polonesa d'Olsztyn en el marc del desenvolupament del projecte europeu Erasmus + "New Adults' Competences for Skills Revolution" (NACSR).

Aquesta esdevé la segona trobada d’aquest projecte europeu, el qual compta entre els seus participants amb la Universitat d’Edimburg, les associacions italianes Performare i Entropy, la Universitat de Saragossa i l’Institut de Noves Tecnologies de la Universitat d’Olsztyn, a banda de l’escola d’adults de Cunit.

El projecte europeu NACSR pretén promoure la investigació entorn eines i aplicacions tecnològiques que promoguin el pensament crític i l’aprenentatge computacional en el marc de l’educació de persones adultes. Així doncs, es pretenen generar i provar tota una sèrie d’instruments adreçats a afavorir el desenvolupament de les competències digitals i ciutadanes de l’alumnat adult. En aquesta trobada, el CFA Dolors Paul ha presentat diverses bones pràctiques desenvolupades en aquest àmbit, tal és el cas del Projecte Mapatic portat a terme fa uns anys o del Projecte Mediterràniament implementat a l’àrea de les ciències socials des de l’any 2015, a més de les principals eines digitals emprades en els diferents projectes i activitats executades pel centre al llarg dels darrers anys. D’altra banda, la trobada ha servit per revisar la feina duta a terme fins ara i per definir les línies de treball dels propers mesos, entre les quals el CFA Dolors Paul desenvoluparà una formació específica en pensament crític i computacional amb alumnat adult en l’àmbit de la responsabilitat social.

Esdevé un orgull i una oportunitat única el fet de participar en projectes europeus d’aquestes dimensions” assenyala en Jaume Casañas, regidor d’Ensenyament de l’Ajuntament de Cunit. “D’una banda, és un reconeixement important a la tasca innovadora duta a terme pel centre d’adults del nostre municipi, mentres que, de l’altra, permet connectar l’escola amb potents institucions europees de l’àmbit de l’educació i, d’aquesta manera, aportar un valor afegit a l’alumnat del centre“, conclou el regidor. A la pàgina web del projecte nacsr.webs.com pot trobar-se més informació sobre el desenvolupament de les següents fases del treball.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Palau Gener i Batet i La Giralda estrelles de la VII Fira Modernista del Penedès

Notícia següent

L’EMMPAC obre les preinscripcions i organitza dues jornades de portes obertes

Notícies relacionades