Aquesta matinada de dissabte, cap a les 3:15 h, ha tingut lloc un sinistre prop de l’estació de tren de Calafell. Un turisme ha perdut el control, travessant per complet un parc infantil i bolcant finalment a la carretera de l’Estació.
Segons ha pogut conèixer La Ciutat, en envair el parc, el vehicle va esquivar tots els jocs infantils, però va col·lidir contra la tanca que el cercava. Instants després, es va precipitar fins a un pas subterrani i va bolcar sobre el costat dret a la carretera.
Diverses unitats dels Mossos d’Esquadra es van fer presents en el lloc dels fets, descobrint que en aquells moments ja no hi havia conductor al volant, tot i el gran impacte. Ara bé, l’home va ser trobat poc després i, tal com detalla El Diari de Tarragona, hauria donat positiu en les proves d’alcohol i drogues.