Visita institucional de l’alcalde de Lleida al cap del Govern d’Andorra

Xavier Espot i Fèlix Larrosa han coincidit en la necessitat d’establir sinergies entre Lleida i el Principat per aprofitar les oportunitats que ofereixen tots dos territoris

12 d'abril de 2024 a les 10:55h

L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, va fer ahir una visita institucional a Andorra, on el va rebre el cap del Govern, Xavier Espot.

Després de signar al Llibre d’Honor, Larrosa i Espot es van reunir per intercanviar impressions sobre diversos temes que afecten els dos territoris. En aquest sentit, van coincidir que cal aprofundir en les relacions entre Lleida i Andorra per aconseguir, per exemple, que les empreses hoteleres andorranes aprofitin les oportunitats que els ofereix Lleida.

Per aquest motiu, treballaran per establir sinergies i traçar una estratègia territorial que resulti beneficiosa per les dues parts. L’alcalde va aprofitar la trobada per convidar el cap del Govern d’Andorra a visitar la Paeria properament.

Durant la jornada, Larrosa va fer també una visita institucional a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, on el va rebre l’alcalde Joan Barrera. Tots dos es van comprometre a fer front comú per reclamar a la Generalitat polítiques que repercuteixin positivament en l’accés a l’habitatge per part del conjunt de la ciutadania. De la mateixa manera, van compartir la necessitat de reivindicar el desdoblament de la C-13.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit