UGT estrena nova seu a Lleida amb la presència de Yolanda Díaz, Pepe Álvarez i Camil Ros

La inauguració a la Rambla Ferran reuneix representants institucionals i sindicals, destacant el paper de la UGT en la defensa dels drets laborals i el diàleg social a les Terres de Lleida

23 de juny de 2026 a les 11:07h

La UGT-Terres de Lleida ha inaugurat aquest dilluns la seva nova seu al número 38 de la Rambla Ferran, en un acte que ha reunit una àmplia representació institucional, sindical i social del territori.

El nou espai, que inclou el Saló d’Actes “Las Trece Rosas”, es presenta com un equipament modern i obert destinat a reforçar l’atenció a les persones treballadores, així com l’activitat sindical, la formació i el diàleg social a les comarques de Lleida, el Pirineu i l’Aran.

L’acte ha estat conduït pel vicesecretari general de la UGT a Lleida, Ramon Moreno, i ha comptat amb la intervenció de la secretària general de la UGT-Terres de Lleida, Joana Mor, que ha destacat la importància de disposar d’un espai “més accessible i proper a la ciutadania” per continuar desenvolupant la tasca sindical.

Entre les autoritats presents hi havia la vicepresidenta segona del Govern espanyol i ministra de Treball i Economia Social, Yolanda Díaz, així com el secretari general de la UGT, Josep Maria Álvarez, i el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros.

També hi han assistit representants institucionals del territori, com la delegada del Govern a Lleida, la delegada a l’Alt Pirineu i Aran, el subdelegat del Govern a Lleida, així com el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, entre d’altres autoritats.

Durant els parlaments, s’ha remarcat el paper clau del sindicalisme en la defensa dels drets laborals, la cohesió social i la millora de les condicions de vida de la ciutadania. També s’ha subratllat la importància del diàleg social i la cooperació institucional com a elements essencials per al progrés del territori.

En la seva intervenció, el president de la Diputació de Lleida ha posat en valor que la nova seu simbolitza la continuïtat del compromís de la UGT amb la ciutat, destacant que aquest espai reforça la presència del sindicat al cor de Lleida i la seva funció com a punt de referència per a les persones treballadores.

La jornada ha finalitzat amb una visita a les noves instal·lacions i un espai de trobada entre els assistents, en un ambient marcat per la celebració i la voluntat de continuar impulsant l’acció sindical al territori.