Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra, concretament de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC), estan investigant la defunció violenta d'una dona que es va produir durant la passada nit a la localitat lleidatana de Soses.
Cap a les 22:45 hores, es va rebre un avís alertant sobre la desaparició d'una dona en aquesta població. Immediatament, es va activar un dispositiu per localitzar-la, que malauradament va concloure amb el seu descobriment sense vida.
Un cop al lloc dels fets, els agents dels Mossos van constatar que el cadàver presentava indicis evidents de violència. Per aquest motiu, han traspassat la investigació a la DIC del Regió Policial Pirineu (RPP), encarregada d'esclarir les circumstàncies exactes del succés.
Actualment, el cas es troba sota secret de sumari, i no s'han facilitat més detalls fins ara.