Dissabte, 20 de juliol de 2024
És notícia

El Paupaterres de Tàrrega bat tots els rècords amb més de 12.000 assistents

Avatar photo

Stay Homas, Lildami o El Pot Petit van ser els protagonistes de la jornada de dissabte

El festival Paupaterres de Tàrrega ha tancat aquesta matinada l’edició més multitudinària dels 25 anys de la seva història. Més de 12.000 persones han assistit a les diferents propostes ofertes per l’organització durant els quatre dies del festival i que el reafirmen com un dels motors culturals del territori posant en valor l’accessibilitat i la sostenibilitat.

La jornada de dissabte també ha registrat un ple històric al Càmping Municipal de la capital de l’Urgell amb les actuacions de grups referents del panorama musical català i bandes emergents de la província. La cantautora lleidatana Meritxell Gené va ser l’encarregada de donar el tret de sortida amb la presentació del seu darrer treball, No diré res de mi. Tot seguit, Lildami va revolucionar la nit amb el seu pop urbà català, tot recordant l’aparició fulgurant que va tenir lloc al Paupaterres del 2019. La txaranga local La Follia va amenitzar els canvis de grup a l’escenari amb el seu ritme frenètic i un estil descarat. Per la seva banda, Stay Homas va protagonitzar un dels moments més esperats del cap de setmana quan va repassar els seus grans èxits que els van convertir en un dels grups més virals durant la pandèmia. Els lleidatans Sexenni també van fer vibrar el públic amb la seva música urban carrega d’ironia i els locals Freak & Do van ser els encarregats de tancar la nit amb una sessió variada i molt estimulant pels assistents que encara tenien ganes de festa.

El festival Paupaterres de Tàrrega ha tancat aquesta matinada l’edició més multitudinària dels 25 anys de la seva història. Més de 12.000 persones han assistit a les diferents propostes ofertes per l’organització durant els quatre dies del festival i que el reafirmen com un dels motors culturals del territori posant en valor l’accessibilitat i la sostenibilitat.

La jornada de dissabte també ha registrat un ple històric al Càmping Municipal de la capital de l’Urgell amb les actuacions de grups referents del panorama musical català i bandes emergents de la província. La cantautora lleidatana Meritxell Gené va ser l’encarregada de donar el tret de sortida amb la presentació del seu darrer treball, No diré res de mi. Tot seguit, Lildami va revolucionar la nit amb el seu pop urbà català, tot recordant l’aparició fulgurant que va tenir lloc al Paupaterres del 2019. La txaranga local La Follia va amenitzar els canvis de grup a l’escenari amb el seu ritme frenètic i un estil descarat. Per la seva banda, Stay Homas va protagonitzar un dels moments més esperats del cap de setmana quan va repassar els seus grans èxits que els van convertir en un dels grups més virals durant la pandèmia. Els lleidatans Sexenni també van fer vibrar el públic amb la seva música urban carrega d’ironia i els locals Freak & Do van ser els encarregats de tancar la nit amb una sessió variada i molt estimulant pels assistents que encara tenien ganes de festa.

A més a més, la tarda del dissabte va servir per viure una nova edició del PaupaKids, el festival per als més petits amb l’actuació del popular grup El Pot Petit i les diferents activitats lúdiques que va preparar l’organització. Les propostes gastronòmiques, amb 12 parades de food-trucks, van satisfer els paladars de tots els assistents i refermen l’aposta gastronòmica que el festival ve realitzant des de fa anys.

D’aquesta manera, el Paupaterres abaixa el teló d’una edició que també ha comptat amb l’actuació estel·lar de Maria del Mar Bonet i el grup local Laverta, dimecres; els grups lleidatans Neptú, Itsasgorak i Salinsky, dijous; i The Tyets, Els Catarres,, Mabel Flores, La Niña Paracaídas, Boom Boom Fighters i Dub Esponja, divendres.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

sixteen − thirteen =

Notícia anterior

Un home de 20 anys mata al seu pare a ganivetades a Catalunya

Notícia següent

Jiménez assenyala el Festival de Música de Cervera-Càtedra Emili Pujol com un espai de divulgació, de diàleg i d’aprenentatge

Notícies relacionades