La Seu d’Urgell prepara una Festa Major esportiva amb futbol, curses, pàdel, zumba i escacs

El programa “Esport i Festa” inclou activitats per a totes les edats i tindrà l’EDFOR com a protagonista del pregó pels seus 30 anys

25 d'agost de 2026 a les 15:06h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

La Festa Major de la Seu d’Urgell tornarà a tenir l’esport com un dels grans protagonistes. El Servei d’Esports de l’Ajuntament ha presentat el programa “Esport i Festa”, una agenda d’activitats que combina competicions, exhibicions i curses populars obertes a tota la ciutadania.

Les propostes tindran lloc en diferents espais i equipaments municipals i estan pensades per a totes les edats, amb l’objectiu de fer de la Festa Major una celebració activa, saludable i participativa.

 

L’EDFOR farà el pregó

Un dels moments destacats serà el pregó de Festa Major, que enguany anirà a càrrec de l’Escola de Futbol Orgèl·lia, l’EDFOR, coincidint amb els seus 30 anys de trajectòria.

L’Ajuntament vol reconèixer així la tasca de l’entitat en la formació d’infants i joves de la ciutat i en la promoció dels valors de l’esport. L’acte tindrà lloc el dissabte 29 d’agost, a les 20 h, a la plaça dels Oms.

 

Activitats durant tota la setmana

La programació esportiva arrenca aquest dilluns 24 d’agost amb una cursa d’orientació al Palau d’Esports. El dijous 27 serà el torn del torneig de tenis de dobles a les pistes municipals i del torneig de pàdel en format americana mixta a Pàdel Urban Sport.

Divendres 28, el Palau d’Esports acollirà el bàsquet 3c3, mentre que el Poliesportiu Municipal serà l’escenari del partit entre l’Atlètic Club La Seu i el Futsal Lleida.

 

Futbol base, petanca, zumba i escacs

El dissabte 29 concentrarà bona part de les activitats, amb el torneig infantil de futbol 7 al camp Emili Vicente, el concurs de petanca, una cursa d’orientació lúdica, el partit entre l’EDFOR Juvenil i l’ENFAF Andorra, una masterclass de zumba i combat i una exhibició de ball en línia.

Diumenge 30 hi haurà el campionat d’escacs al pati de la Biblioteca, la trobada de futbol base del CE Ciutat La Seu i l’acte de reconeixement als esportistes urgellencs, que se celebrarà a la sala d’actes de La Immaculada.

 

Pedalada popular i Volta Major

El programa es tancarà dilluns 31 d’agost amb dues cites populars: la Pedalada Popular, a les 10 h, i la cursa Volta Major, de 10 quilòmetres, a les 19 h, totes dues amb sortida des de la zona esportiva.

El Servei d’Esports anima veïns, veïnes i visitants a participar en les diferents activitats i a gaudir d’una Festa Major amb esperit esportiu.

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit