La Paeria de Lleida millora el paviment a la carretera LL-11

L’actuació restringirà el pas de vehicles a un sol carril en sentit Estudi General el dilluns i afectarà el creuament amb Riu Ebre, mentre que dimarts l’afectació serà menor, amb restriccions puntuals per les tasques de pintura

22 d'agost de 2025 a les 16:27h
Es millorarà l'accés a l'LL-11 des de l'avinguda de les Garrigues
Es millorarà l'accés a l'LL-11 des de l'avinguda de les Garrigues

La Paeria de Lleida durà a terme aquest dilluns i dimarts, 25 i 26 d’agost, tasques de reparació del paviment asfàltic de la carretera LL-11, per tal de millorar la seguretat viària. L’actuació es farà en el tram situat entre l’accés a l’avinguda de les Garrigues i la rotonda de l’avinguda Estudi General, i afectarà únicament a la calçada que va en sentit Estudi General.

Les obres inclouen el fresat i la reposició del paviment d’aglomerat que es troba en mal estat. S’iniciaran a primera hora del matí del dilluns 25, s’allargaran durant tota la jornada i comportaran afectacions al trànsit. En aquest tram, el pas es restringirà de dos a un carril de circulació i quedaran tallats l’accés a l’LL-11 des de l’avinguda de les Garrigues, en sentit Estudi General i la cruïlla de l’LL-11 amb el carrer Riu Ebre.

Dimarts 26 s’abordaran les tasques de repintat de la senyalització horitzontal, amb una afectació menor, ja que només requeriran de restriccions puntuals de trànsit. Ja quedarà operativa també la cruïlla amb Riu Ebre.

Les obres es realitzen durant el mes d’agost per minimitzar l'afectació al trànsit, però es recomana utilitzar vies alternatives en la mesura que sigui possible.

Aquesta actuació dona continuïtat a millores que s’han fet en anys anteriors en aquest vial, un dels més transitats de la ciutat. Forma part de les actuacions incloses en el pla de manteniment, conservació i millora de paviments d’aglomerat asfàltic, adjudicat a l’empresa Sorigué per un import de 150.000 euros i que comprèn la realització de les actuacions de manteniment i la realització de reparacions parcials del ferms amb mescles bituminoses en calent amb maquinària específica d’estesa.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit