Les Nits Cambra tornen a omplir de networking i bon ambient la Seu Vella de Lleida

Els participants han pogut gaudir de la ponència ‘Normal is the news radical. Els negocis cap al 2030’ de l’Alfons Cornella, fundador d’Infonomia i de l’Institut of Next

Més de 150 empresaris i empresàries de la demarcació de Lleida s’han reunit aquest dimarts al vespre a la Seu Vella de Lleida per celebrar una nova edició de les Nits Cambra. Un esdeveniment de trobada i networking que ha omplert d’experiències i bon ambient un dels llocs més emblemàtics de la ciutat.

Els participants han pogut gaudir de la ponència ‘Normal is the news radical. Els negocis cap al 2030’ de l’Alfons Cornella, fundador d’Infonomia i de l’Institut of Next. Consultor de grans empreses, que ha dirigit més de 100 projectes sobre creació de cultura i dinamització d’equips d’innovació. Durant la seva intervenció, Cornella ha posat sobre la taula un punt d’inflexió en l’economia mundial per l’any 2066.

En aquest sentit, argumenta que estem en una època de transicions, i hem d’aprendre d’ella. “Necessitem líders amb olfacte que sàpiguen interpretar els canvis, gestionar equips i detectar tecnologies, entre altres. Ens calen persones observadores, que facin coses diferents, que siguin molt curioses i alhora creatives”, ha apuntat. La revolució energètica, una nova manera d’entendre la ciència, els robots i la intel·ligència artificial són els escenaris amb els quals haurem de conviure, i en els quals haurem d’adaptar-nos i aprofitar-los com una oportunitat, sent valents i innovadors.

Jaume Saltó, president de la Cambra de Comerç de Lleida, ha aprofitat l’acte per fer una crida al teixit empresarial a convertir l’ens cameral en la veu i la casa del món empresarial lleidatà. “Necessitem liderar un projecte integrador, juntament amb la resta d’institucions, per crear un territori atractiu, competitiu i sostenible en tots els àmbits”, ha afirmat Saltó. I ha afegit: “La demarcació de Lleida està plena d’oportunitats, i hem de saber aprofitar-les”.

La jornada, que ha comptat amb el patrocini de San Miguel, CaixaBank, ICG i Lleida Car (Citröen i DS), ha finalitzat amb un còctel a peu dret elaborat per Cal Gumer Events.