Mor un home en un accident amb quad a la Noguera

El conductor va sortir de la via i va bolcar, quedant atrapat sota del vehicle

30 de desembre de 2025 a les 20:10h
Actualitzat: 30 de desembre de 2025 a les 20:10h

Un home de 69 anys, resident a Montgai, ha mort a conseqüència d’un accident amb un quad que va tenir lloc al terme municipal de Preixens, a la comarca de la Noguera. El sinistre es va produir aquest dilluns, quan el conductor va sortir de la via i va bolcar el vehicle per causes que estan sota investigació.

Segons informen els Mossos d’Esquadra, que van rebre l’avís a les 17:28 hores, l’accident es va registrar a la carretera que uneix les localitats de les Ventoses (Preixens) i Butsènit d’Urgell. El conductor era l’únic ocupant del quad i va quedar atrapat sota del vehicle després del bolcament, fet que li va ocasionar la mort.

 

Resposta dels serveis d’emergències

Arran del succés, es van mobilitzar tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, juntament amb tres dotacions dels Bombers de la Generalitat. A més, es van desplaçar fins al lloc dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), una bàsica i una altra avançada, per atendre l’incident.

Aquesta víctima eleva a 143 el nombre total de persones mortes en accidents de trànsit a les carreteres catalanes durant l’any 2025.