L’Institut Municipal d’Ocupació presenta la campanya #PetjadaIMO

La presentació ha comptat amb la presència del paer en cap, Miquel Pueyo, la tinent d'alcalde, Anna Campos, el secretari de l'IMO, Gustau Dos Santos, i Isabel Sáez, testimoni dels projectes de l'IMO

0
159
Presentació de la campanya #PetjadaIMO. Foto: La Ciutat

L’Institut Municipal d’Ocupació ha presentat aquest matí la nova campanya anomenada “Petjada IMO”. La campanya pretén donar a conèixer la presència de l’IMO a la ciutat a través de les obres i serveis que l’Institut realitza en diferents espais i equipaments culturals i municipals de la ciutat, ja sigui a través de pràctiques de l’alumnat, o bé, durant el procés d’experimentació laboral de les persones que hi treballen.

La presentació ha comptat amb les intervencions del paer en cap, Miquel Pueyo, la tinent d’alcalde, Anna Campos, el secretari de l’IMO, Gustau Dos Santos, i Isabel Sáez, testimoni dels projectes de l’IMO. La tinent d’alcalde ha destacat les dades que l’IMO ha facilitat amb un total de 1.878 insercions laborals, de les quals 1.326 a través dels diferents programes d’ocupació que lidera l’Institut, i 552 a través de la borsa de treball del Servei d’Intermediació Laboral. També ha afegit que “l’any 2018, l’IMO va subscriure un total de 116 contractes en persones en situació d’atur en els diferents departaments i àmbits d’intervenció municipals”.

Miquel Pueyo, ha valorat “positivament” el funcionament de l’Institut i ha destacat que “quan fas que s’ajudi a una persona a trobar el seu camí, en definitiva, li estàs donant autoestima, reduint els seus nivells d’ansietat i li estàs donant empoderament”. L’alcalde també ha afirmat que “no ens podem permetre la indiferència” fent referència a les persones que pateixen aquestes situacions.

Gustau Dos Santos, ha presentat la campanya que es farà a través de la pàgina web de l’IMO i que també comptarà amb diferents cartells per la ciutat i un d’enganxat en un autobús urbà. Tots els cartells comptaran amb un codi QR que permetrà accedir a la web de l’Institut. Dos Santos també ha destacat que la imatge l’ha creat una de les persones que formen part dels projectes l’IMO, la qual també ha assistit a la roda de premsa.

Isabel Sáez ha valorat “molt positivament” la seva experiència després de participar en els diferents programes de l’IMO, assegurant que “gràcies a aquesta oportunitat em torno a sentir útil i que em motiva a continuar endavant”.

La campanya, a part de ser presentada avui, també és el dia d’inici i s’allargarà fins a mitjans del mes de gener.

FER UN COMENTARI