Són mesos, dies i hores amb l'ai al cor pels aficionats del Lleida Club de Futbol. Després que es confirmés que l'Atlètic Lleida ocuparà la plaça del Lleida CF a Segona RFEF, abonant els 288.920 euros a la subhasta pels deutes del Lleida, Ràdio Marca i Juguem a Ua1 Lleida Ràdio han confirmat aquest migdia que el Lleida s'ha inscrit avui a la Tercera Federació després del seu descens administratiu per part de la RFEF.
Ara, però, falta l'OK definitiu de la Federació Catalana de Futbol després que el club lleidatà hagi liquidat un deute d'entre 50.000 i 60.000 euros d'arbitratges, i hagi presentat a la RFEF certificats d'aval bancari i de terreny de joc per poder realitzar la inscrpció. Precisament avui s'acabava el termini perquè el Lleida es pogués inscriure a la Tercera Federació per a la temporada 2025-26 i tot apunta que finalment podrà competir en aquesta categoria del futbol estatal, considerada com el cinquè esglaó del futbol professional.
Els comentaris a les xarxes no han trigat en arribar, i un dels que millor reflecteix el sentir dels aficionats lleidatans és el que ha escrit el periodista lleidatà Sergi Tor: "Al loro, que pot ser el descens més celebrat de la història. Al menys, ser del Lleida és divertit. Mai saps que passa al dia següent. Apassionant".
En les properes hores es coneixerà si la FCF dona el vistiplau definitiu a la inscripció del Lleida CF i posar així punt final a una possible desaparició que tenia a gran part de la ciutat preocupada. Això sí, ho farà des d'una categoria inferior que la temporada passada després del descens administratiu, i amb un Atlètic Lleida que ocuparà una categoria superior a Segona RFEF, cosa que ha generat una forta controvèrsia entre ciutadans i aficionats. Amb la inscripció del Lleida a Tercera RFEF també quedaria descartada la possibilitat de crear un nou equip popular des de Quarta Catalana.
Des del club han confirmat que demà dimecres, 15 de juliol, l'adjunt a la presidència del Lleida CF, Marc Torres, oferirà una roda de premsa al Camp d'Esports per explicar en quina situació es troba el club.