Divendres, 18 d'abril de 2025
És notícia

L’alcalde de Lleida es reuneix amb la junta directiva del club esportiu Atlètic Segre i visita els entrenaments de la base

Avatar photo
Amb l’objectiu de tractar temes d’actualitat de l’entitat
visita Quiñónez i Larrosa Atlètic Segre
L’alcalde de Lleida es reuneix amb la junta directiva del club esportiu Atlètic Segre i visita els entrenaments de la base

L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, acompanyat el regidor d’Esports, Jackson Quiñonez, es va reunir ahir a la tarda amb la junta directiva del Club Esportiu Atlètic Segre, amb el seu president David Romaní al capdavant.

En el decurs de la trobada, el paer en cap va aprofitar per visitar els entrenaments de la base del club, que compta actualment amb uns 800 nens i nenes aproximadament.

La reunió va servir per parlar de l’actualitat del club esportiu i de les properes actuacions de millora de l’entitat, que destaca especialment per la seva aposta per la base i la formació.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
xiquets de reus local

Com encaren els Xiquets de Reus el Concurs de Castells?

Notícia següent
Piromusical

El Piromusical més multitudinari tanca unes festes de la Mercè tranquil·les i sense aldarulls

Notícies relacionades