El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha visitat aquest dimarts el municipi dels Alamús, on ha estat rebut per l’alcalde, Toni Bosch. L’objectiu de la visita ha estat conèixer de primera mà els projectes en curs i les necessitats del municipi, així com refermar el compromís de la Diputació amb el món local.
Talarn ha signat el llibre d’honor de l’Ajuntament abans de mantenir una reunió de treball amb l’alcalde. En aquesta trobada s’han abordat qüestions clau per al desenvolupament del municipi, amb especial atenció als projectes en execució i a la situació econòmica de l’ens local.
Després de la reunió, el president de la Diputació i l’alcalde han visitat el bar dels Alamús, recentment obert al públic i amb el qual la institució provincial ha tingut un paper de suport fonamental. En aquest sentit, Talarn ha destacat que “la Diputació de Lleida continua treballant colze a colze amb els ajuntaments per garantir que els projectes municipals tirin endavant i es converteixin en realitats que millorin la qualitat de vida de la ciutadania”.
La visita ha finalitzat amb el compromís de continuar treballant conjuntament per impulsar nous projectes i garantir el progrés del municipi.