Dijous, 29 de maig de 2025
És notícia

Miralcamp recupera la festa de la floració amb 35 parades i rècord de tractors

Avatar photo
Se celebrarà el dia 7 d’abril, amb tasts, rutes ciclistes, tallers i un passeig en carruatges
FOTO: Daniel Hurtado / L’alcalde de Miralcamp, Melcior Claramunt; la diputada Sandra Marco; i el tinent d’alcalde del municipi, Javier Lupó

La sala de premsa de la Diputació de Lleida ha acollit aquest matí la presentació de Firacamp. 7a Festa de la floració de Miralcamp que torna després de 4 anys sense celebrar-se i ho farà el 7 d’abril, en diferents indrets del municipi i que centrarà la seva atenció en la gastronomia i la descoberta del paisatge.

La diputada Sandra Marco, ha explicat que la jornada es durà a terme durant tot el cap de setmana amb diferents activitats, rutes, exposicions, tallers, maridatges i vermuts.

“Aquesta festa, que de ben segur portarà molta vida i alegria al municipi, no se celebrava des del 2019; per tant, felicitar-vos alcalde i tinent d’alcalde per haver recuperat aquesta jornada tan bonica i desitjo que en gaudiu moltíssim”, ha dit la diputada.

D’altra banda, l’alcalde de Miralcamp, Melcior Claramunt, ha comentat que enguany la Firacamp tindrà un total de 35 parades, de les quals 8 o 10 són entitats del mateix municipi, i que també hi haurà rècord de participació en la tercera Trobada de Tractors Antics, passant dels 50 tractors de l’any passat als 70 d’aquest any i que es podrà visitar als voltants de la plaça de Sant Jaume.

Melcior Claramunt ha assenyalat que es tracta d’activitats adreçades a tot tipus de públic, per la qual cosa esperen la visita de gent de tota la demarcació.

Finalment, el tinent d’alcalde del municipi, Javier Lupón, ha explicat les diferents activitats que s’iniciaran a les 9.00 hores, amb un esmorzar popular al camp de bitlles, seguit d’una gimcana pel terme municipal, organitzat per BTT Miralcamp i amb sortida des de la plaça Sant Jaume (10.30 hores).

A les 10.00 hores també hi ha programades tres activitats més: la trobada de plaques de cava, també a la plaça Sant Jaume; un passeig amb carruatge pel terme municipal; i jocs per als més petits, amb Gira la Fira.

Posteriorment, a les 11.30 hores, es farà un taller de pintura infantil, al pavelló poliesportiu, a càrrec de Judit Sanmartí, i un vermut musical, a la plaça Sant Jaume, a càrrec de l’Associació Gitana de Miralcamp i l’Associació de Joves (12.30 hores).

Les activitats, però, ja van començar ahir 3 d’abril, amb una conferència sobre ‘Canvi climàtic i agricultura’, a càrrec del meteoròleg de TV3 i Catalunya Ràdio, Francesc Mauri.

També està previst, per al dia 6 d’abril, vigília de la fira, un tast-maridatge de vins del Castell del Remei, al poliesportiu, amb la col·laboració d’Argal i Formatges Camps.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Parets celebra la Setmana de la Salut amb diverses activitats

Notícia següent

2n Motorshow Torredembarra: punt de trobada dels amants del motor

Notícies relacionades