El grup d’Esquerra Republicana a la Paeria es va reunir amb l’Associació Nostàlgia Familiar, una entitat que treballa per la bona convivència i l’eliminació de prejudicis en les persones nouvingudes. Ambdues parts van intercanviar sensacions i propostes sobre la situació actual que es viu a Lleida pel que fa, per exemple, les persones en situació de vulnerabilitat o l’atenció especialment als menors
“L’entitat alerta del perill d’estigmatitzar el col·lectiu de persones migrades quan es parla dels problemes de seguretat, ja que asseguren que això genera problemes de convivència”, ha explicat la portaveu republicana, Jordina Freixanet. També els preocupa molt la situació dels menors no acompanyats, i assenyalen que no es fa adequadament la transició un cop surten dels centres sense trobar feina i un lloc on viure.
Els republicans continuen reunint-se amb entitats de la ciutat de caràcter social i recollint les seves propostes i inquietuds per traslladar-ho al Govern.