Dimecres, 9 de juliol de 2025
És notícia

Dos ofegats al Segre amb poques hores de diferència

Avatar photo

Un home va aparèixer mort al canal de Seròs. Al cap d'un parell d'hores, un altre home es va ofegar al Segre al seu pas pel Parc de la Mitjana, Lleida.

Els Mossos d’Esquadra estan tractant d’esbrinar la identitat i les circumstàncies de la mort d’un home que va ser trobat sense vida ahir dilluns al Canal de Seròs. Unes hores després els equips d’emergència rebien una trucada sobre un altre home que s’havia llançat des d’un pont al Canal de Balaguer, al seu pas pel parc de la Mitjana, a Lleida.

L’home ofegat a Lleida, de 32 anys i nacionalitat veneçolana, s’hauria llançat al canal des d’un pont, i tres testimonis oculars de l’incident van provar de rescatar-lo, llançant-se a l’aigua del canal, però de forma infructuosa.

Després de donar l’avís d’alarma es va muntar un dispositiu de rescat format per vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat, entre les quals dues unitats del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) i el Grup Caní de Recerca (GRCR).

La unitat del GRAE Subaquàtic ha arribat fins al lloc dels fets amb helicòpter i dos submarinistes han rastrejat el riu fins que a les 18.37 hores han localitzat el cos sense vida de l’home.

A hores d’ara, el cos de Mossos d’Esquadra han obert una investigació per determinar les circumstàncies dels dos ofegaments (si es tracta d’accident, homicidi o suïcidi) i per esbrinar la identitat de la primera víctima.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

85% d’ocupació per Setmana Santa a la demarcació de Tarragona

Notícia següent

Sessió formativa sobre manipulació d’aliments, higiene alimentària i autocontrols

Notícies relacionades