Comença la reobertura de la restauració a Lleida

23 de novembre de 2020 a les 12:35h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

La restauració ha estat un dels sectors més afectats per la pandèmia de la COVID-19 i es que recordem que els bars i restaurants de les terres de ponent s'han vist obligats a tancar les seves portes fins a tres vegades.

El pla d'obertura progressiva que va proposar la Generalitat de Catalunya permet la reobertura dels bars i restaurants de Lleida des d'avui. El pla serà gradual i, de moment, només poden obrir de les 6.00h a les 21.30h amb un aforament del 30% a l'interior i sense límit a l'exterior.

A més a més, l'Ajuntament de Lleida ha acceptat la sol.licitud que va presentar l'Hostaleria de Lleida demanant que els establiments d'oci nocturn puguin dur a terme, de manera provisional, activitats de restauració i instal.lar taules i cadires a la via pública.

Els propietaris de bars i restaurants consideren que no s'ha tingut en compte el clima de Lleida al redactar el pla de desescalada i molts d'ells han optat per no obrir perquè les limitacions d'aforament no fan rendible el negoci.

   
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit