Deu alumnes de les Escoles Especials Llar de Sant Josep de la Diputació de Lleida han visitat aquest dimarts la Sala Temàtica d’Arts Gràfiques.
La visita ha estat guiada per l’impressor i tipògraf Dionís Gutiérrez i per Jordi Solé, treballador del Servei d’Arts Gràfiques.
Aquest espai museïtzat explica, de forma didàctica, l’evolució de les tècniques d’impressió des dels seus orígens fins a l’aparició de les formes modernes de produir material de difusió imprès.
Cal recordar que les Escoles Especials de la Diputació de Lleida han celebrat enguany els actes del 25è aniversari del seu trasllat al complex de la Caparrella. Fins al 29 de juny hi haurà exposat al Pati de l’Institut d’Estudis Ilerdencs una exposició dedicada a la història d’aquest projecte iniciat el 1921 a l’antic convent de les Carmelites Descalces de Lleida.