Ahir, es va celebrar entre les instal·lacions del McAuto de Ciutat Jardí i el Circuit d’Alcarràs la segona edició del McAuto Lleida Classic, una cita dedicada als vehicles esportius clàssics que combina elegància, passió i competició.
La jornada va arrencar al matí amb una exhibició de 9 a 12 h al McAuto de Rovira Roure, on el públic va poder gaudir d’autèntiques joies com un Triumph GT6 MKIII (1974), un E-Type Jaguar i una gran representació de clàssics Porsche i Alfa Romeo, entre ells diversos Alfa Romeo Alfetta GTV 2.000 i models històrics de la saga 911.
La segona part de la trobada va traslladar l’acció al Circuit d’Alcarràs, on els participants van demostrar no només l’estat de conservació i bellesa dels seus vehicles, sinó també la seva funcionalitat i prestacions sobre l’asfalt.
En aquesta edició, el gran triomfador va ser Jordi Mestres, amb el seu BMW 2002 de 1973. El podi el van completar Ramon Pigem, que va obtenir un doble reconeixement amb el Premi a l’El·legància i la segona posició amb el seu Porsche 911 RS Tribute, i Manel Gigó amb el seu Matra Djet la tercera posició.
El II McAuto Lleida Classic va confirmar-se com un esdeveniment de referència dins el calendari de les Festes de Tardor de Lleida, reunint públic, aficionats i pilots en una jornada que va combinar història, emoció i adrenalina.