Divendres, 16 de maig de 2025
És notícia

Dos policies de Lleida salven un nen de 2 anys inconscient al carrer

Avatar photo

Una dona, amb un nen inconscient als braços, se'ls va apropar per demanar ajuda

Dos agents de la Guàrdia Urbana de Lleida van salvar el dijous, 1 de desembre, la vida d’un nen de 23 mesos que havia quedat inconscient al carrer.

 

Segons ha publicat el cos a les seves xarxes socials, els agents van practicar-li maniobres de reanimació per estabilitzar-lo i després el van traslladar a un hospital amb el seu vehicle policial.

 

Els agents es trobaven fent un dispositiu especial de vigilància a la plaça del Dipòsit de la capital lleidatana quan una dona, amb un nen inconscient als braços, se’ls va apropar corrents.

 

Segons el diari Segre, la dona va demanar ajuda als agents i va deixar el nen a terra perquè els policies poguessin iniciar maniobres de reanimació. Mentre demanaven una ambulància, els policies van comprovar que el nen no tingués cap objecte que obstruís les seves vies respiratòries.

 

Quan el nen va començar a reaccionar a les maniobres de reanimació, els agents van decidir no esperar l’ambulància i van traslladar-lo amb el seu cotxe policial al CAP Eixample.

 

Segons han explicat, un dels agents va continuar fent maniobres al nen amb la mare al costat mentre l’altre policia conduïa. Un cop al centre sanitari, els professionals van continuar amb les reanimacions i van aconseguir estabilitzar el petit.

 

Mentrestant, els policies van quedar-se amb els pares, molt nerviosos, qui els van explicar que el nadó havia tingut una intervenció quirúrgica feia uns mesos per una vàlvula al cap.

 

El nen va ser traslladat a l’hospital Arnau de Vilanova en estat crític i es preveia que se l’enduguessin al Vall d’Hebron de Barcelona. “Hem fet el que havíem de fer i esperem que el petit es recuperi”, indica un dels policies.

 

Es dona la circumstància que un dels agents només feia tres mesos que estava de pràctiques amb la Guàrdia Urbana, el que ha fet que visqués aquesta situació amb més neguit.

 

“Tinc gravat el nen al cap. Ha estat una situació impactant i m’he quedat més tranquil quan he vist que estava sent atès al CAP”, ha declarat a Segre. Ha afegit que “estic orgullós d’haver-hi treballat en equip com ens han ensenyat”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Absolt el pare que abusava de la filla adolescent mentre li feia massatges

Notícia següent

L’Escola d’art d’Andorra inaugura l’exposició ‘Desfragmentar per crear’

Notícies relacionades