Ensurt majúscul a Camarasa: Tres ferits per la caiguda d'una planxa metàl·lica en un càmping

El pànic es va apoderar del càmping La Noguera quan una ràfega de vent va desprendre una placa, causant ferides a una dona i dos infants

29 de març de 2026 a les 13:52h

Al voltant de les 11.45 hores d’aquest diumenge, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) rep l’avís d’un incident al càmping La Noguera, situat a prop del pantà de Sant Llorenç de Montgai, dins del municipi de Camarasa (Noguera). El succés es produeix arran d’un vendaval que provoca la caiguda d’una planxa metàl·lica que forma part del sostre d’una caravana.

Descripció dels fets i afectats

Segons les primeres dades facilitades pels equips d’emergència, el vent intens desprèn una placa metàl·lica de la coberta d’una caravana ocupada per clients del càmping. Aquesta peça impacta dins del recinte i provoca lesions a tres persones: una dona adulta i dos menors d’edat.

El SEM confirma que totes tres víctimes presenten ferides menys greus. La dona i un dels infants són traslladats amb ambulància fins a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida per rebre atenció mèdica. En canvi, l’altra menor no requereix trasllat hospitalari en primera instància.

Intervenció dels serveis d’emergència

L’actuació dels equips mèdics i dels serveis de protecció civil es centra en estabilitzar els afectats i assegurar la zona, per evitar nous incidents derivats de les condicions meteorològiques adverses.

Les autoritats locals continuen investigant les circumstàncies exactes que han provocat la caiguda de la planxa en aquest episodi de fort vent.