Denunciat un motorista que circulava a 181 km/h en un tram limitat a 90 al Moianès

El motorista formava part d’un grup de dotze motocicletes que circulaven per sobre del límit establert

12 d'agost de 2026 a les 15:39h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Els Mossos d’Esquadra han denunciat un motorista de 49 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària després de detectar-lo circulant a 181 km/h per la carretera N-141c, al terme municipal de Moià.

Els fets van passar el passat dissabte 8 d’agost, durant un control de velocitat. El tram on circulava la motocicleta està limitat a 90 km/h, de manera que el conductor circulava a més del doble de la velocitat màxima permesa.

El motorista formava part d’un grup de dotze motocicletes que circulaven per sobre del límit establert. Segons els Mossos, set dels motoristes superaven els 160 km/h.

Més de 18.000 vehicles controlats

La denúncia s’emmarca en la campanya coordinada de control de velocitat que els Mossos d’Esquadra, el Servei Català de Trànsit i les policies locals van dur a terme entre el 3 i el 9 d’agost a diferents punts de la xarxa viària catalana.

Durant aquesta campanya es van controlar més de 18.000 vehicles. En total, 1.939 conductors van ser denunciats administrativament per excés de velocitat.

Els controls tenen com a objectiu detectar i prevenir els excessos de velocitat, un dels principals factors de risc en la seguretat viària.

Sobre l'autor
marta gutierrez
Marta Gutiérrez
Veure biografia
El més llegit