Els Mossos d’Esquadra van detenir dissabte passat quatre homes i una menor per robar tres rodes d’un cotxe a Cervera. Els detinguts tenen entre 18 i 20 anys, mentre que la dona és menor d’edat.
Els fets van tenir lloc cap a les una i mitja de la matinada, quan un veí va alertar la policia que uns joves havien robat les rodes d’un vehicle aparcat al carrer Esperanto i havien fugit amb un turisme.
Diverses dotacions van iniciar la recerca i poc després una patrulla va observar el vehicle circulant a gran velocitat per l’A-2 en direcció a Lleida. Els agents van detenir el cotxe i van comprovar que dins hi viatjaven els cinc sospitosos, que tenien les mans tacades de greix. Al vehicle també es van localitzar les rodes robades amb els cargols corresponents i eines per desmuntar-les.
Els Mossos van retornar les rodes robades al seu propietari i els cinc detinguts van quedar en llibertat amb l’obligació de presentar-se davant la Justícia quan siguin requerits.