Dissabte, 19 d'abril de 2025
És notícia

Biciescola, cursos gratuïts adreçats a adults per aprendre a anar amb bicicleta a Lleida

Avatar photo

La Regidoria de Mobilitat  de l’Ajuntament de Lleida inicia el projecte de Biciescola, una iniciativa perquè persones adultes puguin aprendre a anar amb bicicleta i aprofitar tots els beneficis que aporta aquesta activitat.

La Biciescola farà aquesta formació de la mà d’un equip d’instructores i instructors professionals. Està adreçada a qualsevol persona adulta que no sàpiga anar en bicicleta i cregui que ara pot ser un bon moment per aprendre’n, però també per a les persones que vulguin guanyar seguretat i millorar la tècnica.

 

Els cursos són gratuïts i comptaran amb dos nivells d’aprenentatge. El curs Bàsic 1, d’iniciació a anar en bicicleta, es realitzarà els dissabtes 21 i 28 d’octubre i 4 i 11 de novembre per la tarda. En total, el curs consta de 4 sessions de 2 hores cada una.

El curs Bàsic 2 està pensat per a perfeccionar la tècnica. Un cop adquirit l’equilibri pedalant en bicicleta, es practicarà l’habilitat per a realitzar girs, superar obstacles fixos o mòbils…i per poder gaudir de tot el que ens envolta mentre es pedala.  El curs es realitzarà els dissabtes 18 i 25 de novembre i el 2 de desembre per la tarda. Aquest nivell consta de 3 sessions de 2 hores i mitja cada una.

Per a fer qualsevol dels dos cursos és imprescindible inscriure’s tot omplint  aquest formulari

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Els Bombers atenen 65 avisos relacionats amb la pluja al camp de Tarragona

Notícia següent

Un accident a la Ronda de Dalt acaba amb un mort i dos vehicles bolcats

Notícies relacionades