Un PumpTrack és un circuit de dimensions habitualment petites, que es pot recórrer amb un monopatí o una bicicleta. A diferència dels skateparks, en els que l’objectiu és l’acrobàcia, en el pumptrack l’objectiu és la velocitat, i per tant els diferents ressalts i peraltats tenen aquesta voluntat. El principi del pumptrack és senzill, les persones usuàries han d’utilitzar la seva pròpia energia per a avançar per la pista sense pedalejar. L’obra l’ha realitzat l’empresa Garcam per un pressupost d’adjudicació de 43.941’15 €, IVA inclòs.
Des de la Paeria s’ha valorat molt positivament disposar d’aquest nou equipament, el qual amplia l’oferta per a la pràctica esportiva a la ciutat.
D’altra banda, també s’han realitzat actuacions per a la millora de les piscines del barri del Secà, on s’ha arranjat una part del paviment d’acord amb les mesures de seguretat i per evitar possibles relliscades, i també s’ha instal·lat una nova zona de gespa, ampliant l’existent. Aquesta actuació ha tingut un cost de 23.000 € i s’ha dut a terme amb fons propis de la Paeria.