Alcarràs ajorna la Fira del Comerç i el Rebost per la previsió de pluges intenses

El certamen s’havia de celebrar aquest diumenge 18 d’octubre i l’organització intentarà reprogramar-lo abans que acabi l’any

16 d'octubre de 2026 a les 16:57h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

La previsió de pluges intenses per aquest cap de setmana ha obligat a ajornar la 34a Fira del Comerç i el Rebost d’Alcarràs, que s’havia de celebrar aquest diumenge 18 d’octubre a la plaça del Mercat.

L’Associació de Comerç i Serveis d’Alcarràs (ACSA) i l’Ajuntament han pres la decisió davant unes previsions meteorològiques que apunten especialment a diumenge. L’objectiu, segons l’organització, és garantir la seguretat dels expositors, els visitants i totes les persones implicades en el certamen.

 

Sense nova data prevista

De moment, la fira no té una nova data confirmada. L’organització estudiarà el calendari i la disponibilitat dels participants i de les activitats amb la intenció de poder celebrar-la abans que finalitzi aquest 2026. La nova jornada es donarà a conèixer quan quedi definitivament tancada.

L’ajornament afecta tota la programació prevista per diumenge, inclòs l’acte inaugural que havia de començar a les 10.30 hores.

L’ACSA i l’Ajuntament d’Alcarràs han agraït la comprensió dels expositors, les entitats col·laboradores i el públic, com també la feina feta durant les darreres setmanes per preparar la 34a edició del certamen.

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit