L’Ajuntament de VNG valora molt positivament la campanya de Nadal, “Dies Màgics, Nits Màgiques”

Avatar photo

Des del consistori vilanoví asseguren que les accions realitzades han tingut una gran acceptació pels visitants, fet que ha repercutit positivament en un major nombre de vendes pels comerciants de la ciutat. La retransmissió de la cavalcada dels Reis d'Orient per TV3, la Biennal Pessebrista i les projeccions a la façana de la Plaça de la Vila han estat de les activitats amb més bona acollida

Imatge de Neus Lloveras, Adelaida Moya i Jordi Medina en roda de premsa. Foto: Jordi Nieto

L’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras, acompanyada del portaveu de govern i regidor de Promoció Econòmica, Jordi Medina i de la regidora de cultura, Adelaida Moya, han estat els encarregats de realitzar una roda de premsa per fer pública la valoració de la campanya nadalenca a la ciutat,  “Dies Màgics, Nits Màgiques”.

Lloveras ha assegurat sentir-se molt satisfeta amb els resultats de la campanya, ja que afirma “haver complert amb tots els objectius: Oferir a la ciutadania un ventall d’activitats lúdiques culturals i tradicionals,  dinamitzar el centre econòmic i comercial de la ciutat i  en darrer lloc, potenciar la capitalitat de Vilanova i la Geltrú, oferint propostes noves i atractives com el videomapping, el Foto Pessebre o la retransmissió de la cavalcada dels Reis d’Orient per TV3, entre d’altres”.

Per la seva banda, Adelaida Moya ha considerat que “amb la campanya de Nadal, s’han creat activitats atractives que promouen el comerç local” i destacava la Biennal Pessebrista i el Foto Pessebre com a part de les activitats vinculades a cultura i per on hi han passat onze mil  i dues mil persones respectivament. A més a més, la regidora ha explicat els principals canvis viscuts a la cavalcada dels Reis amb la posta al dia l’escenografia i la nova carrossa de l’estel.

El portaveu de govern, Jordi Medina,  anunciava la bona acceptació que ha tingut entre els visitants la campanya de Nadal, la qual pels comerciants ha suposat un major número de venda en comparació amb l’any anterior, “fet que demostra com la ciutat exerceix la capitalitat de tot l’àmbit del Penedès”, aclaria el regidor de promoció econòmica.            Així mateix, ha exposat que “en referència a les trenta-dues projeccions realitzades a la façana de l’Ajuntament, es calcula que hi han assistit fins a vuit mil persones”. De cara al futur i al nou govern que pugui haver-hi a Vilanova i la Geltrú, Medina entén que “és una experiència que cal consolidar i vincular amb l’escola Municipal de Disseny”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Lleida amplia els allotjaments d’urgència per a les persones sense llar per les baixes temperatures

Notícia següent

Francisco, un sensesostre: “Ningú no es preocupa de mi i una ajuda és com un privilegi”

Notícies relacionades