La Fira ExpoNadó ha obert aquest cap de setmana a la rambla de Vilanova i la Geltrú i s’ha consolidat com la fira dedicada als més petits més important de Catalunya a l’aire lliure i amb accés gratuït. L’organització creu que s’ha pogut arribar als 45.000 visitants al llarg dels tres dies, que ha augmentat el volum de negoci i que el públic és cada vegada de procedència més diversa i llunyana. En aquest sentit, el primers resultats de les enquestes fetes als assistents marquen que un 55% dels visitants mai havien vingut a la fira, i que la seva principal motivació és la de comprar productes que necessiten (56%) i aconseguir regals i descomptes (21%).
També cal destacar el fet que marques importants a nivell nacional han apostat decididament pel model de fira d’ExpoNadó, com és el cas de Dodot, Smileat, Cosatto o Baby Essencials. A tot això cal afegir que un 80% de les botigues de Vilanova i la Geltrú dedicades al sector han estat presents al recinte firal. Mayra Adell, organitzadora d’ExpoNadó ha afirmat que “estic molt feliç per com ha transcorregut el cap de setmana. El temps ens ha acompanyat, els visitants han pogut gaudir al màxim de la fira i de Vilanova i la Geltrú, i els expositors, molts d’ells de la vila i la comarca, han vist créixer el volum de negoci. A les xarxes socials, tot són paraules d’agraïment i això ens omple de satisfacció.” Una mostra del bon funcionament d’ExpoNadó han estat el fet que s’han esgotat els 5.000 paquets i bosses de benvinguda que l’organització donava als assistents per cada compra realitzada.