Una APP permetria controlar l’aforament a les platges del Garraf

Avatar photo

L'aplicatiu LetMeVisit de l’empresa catalana Colectivos Vip permet gestionar l’aforament de manera àgil, ràpida i senzilla per controlar l’accés ordenat als espais públics

Imatge de recurs d’una platja de Sitges. (Cedida)

La portaveu del Govern, Meritxell Budó, ha anunciat, en la roda de premsa posterior al Consell de Govern, que Generalitat i ajuntaments estan treballant conjuntament en un document que estableixi les directrius per a que els consistoris puguin prendre les decisions de limitació i gestió de l’aforament dels espais públics com les platges. 

En aquest sentit, una de les iniciatives que ha vist la llum és LetMeVisit: una app de l’empresa catalana Colectivos Vip, que permet gestionar l’aforament de manera àgil, ràpida i senzilla per controlar l’accés ordenat als espais públics i evitar aglomeracions que puguin convertir-se en un rebrot de contagis. 

Els ajuntaments només hauran de donar d’alta els indrets o esdeveniments del seu municipi a la plataforma letmevisit.com i configurar-ne el seu ús i els requisits d’accés com l’aforament màxim, els trams horaris o l’anticipació mínima de la reserva. I, de la seva banda, el ciutadà només haurà d’accedir a l’espai, seleccionar una franja horària i fer la seva reserva, sense necessitat d’introduir les seves dades personals. L’App generarà un codi QR que podrà presentar en cas de ser requerit per a l’accés a l’espai. 

LetMeVisit contempla tots els possibles casos per evitar el frau en l’ús dels espais. El sistema  és 100% equitatiu, ja que dóna prioritat a les persones que encara no han gaudit de l’espai per a que tinguin prioritat en la reserva. A més, els codis QR són intransferibles i es generen en temps real quan necessiten ser comprovats per evitar que els ciutadans els comparteixin o en facin un ús fraudulent. 

Colectivos Vip, marca de Vip District, conscient de la difícil situació que s’està vivint ofereix aquesta eina de manera totalment gratuïta als consistoris per tal d’aportar el seu granet de sorra al restabliment de la vida quotidiana després de la pandèmia. 

En aquest context, l’empresa també ha dut a terme per a diferents ajuntaments de l’estat una plataforma d’impuls al comerç local, LoveComercio, capaç de recollir les ofertes dels establiments de proximitat, per incentivar les vendes, a la vegada que els ciutadans estalvien en el cistell de la compra. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un home mata la dona a l’Escala i se suïcida

Notícia següent

Salou llança una campanya sobre la importància de consumir als comerços locals

Notícies relacionades