‘Un estiu en versió original’ l’aposta turística d’enguany per captar visitants a través de les xarxes socials de VNG

La campanya posa en valor les qualitats mediambientals, gastronòmiques i de serveis que esdevenen marca diferencial de VNG com a destí turístic

Imatge del programa cultural "Un Estiu en Versió Original". Cedida

L’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú estrena aquest divendres un vídeo promocional de la ciutat. Sota el títol “Un estiu en versió original”, es vol iniciar una campanya per promocionar el turisme de proximitat a través de les xarxes socials.

Vilanova i la Geltrú és una destinació turística de qualitat i amb una identitat pròpia que la fa singular, i la campanya vol transmetre el missatge que fer turisme a casa és també fer país, en un moment difícil com l’actual per al sector turístic català. L’Estació Nàutica, Viu Comerç, el Gremi d’Hostaleria i la Federació d’Empresaris del Gran Penedès participen també en aquesta acció per a sumar esforços i promocionar de manera conjunta el turisme de proximitat a la capital del Garraf.

El regidor de Promoció Econòmica i Projecció de Ciutat, Jordi Medina, ho explica així: “en uns moments d’incertesa és quan des de l’Administració Pública més hem de treballar plegats amb els diferents agents econòmics de la ciutat per remar tots cap al mateix sentit i dinamitzar la nostra economia. Això és el que hem fet amb aquest vídeo promocional de la ciutat que posa de manifest els diferents potencials que tenim a Vilanova i la Geltrú. Exercim de capitalitat en l’àmbit econòmic i comercial, i el turisme també és un d’aquests àmbits que enforteix l’economia de la nostra ciutat”.

Medina reconeix que “la nova realitat que ens toca viure aposta per un turisme intern, de proximitat, sostenible i de qualitat. Precisament aquest és el tipus de turisme que ens defineix, pel que apostem i el que reflecteix el Pla de màrqueting turístic de Vilanova i la Geltrú”. El vídeo promocional posa en valor el turisme que s’ha estat desenvolupant a la ciutat durant molts anys. Segons el responsable de Projecció de Ciutat, “a diferència d’altres destinacions turístiques de masses, la nostra ciutat és ideal per passar uns dies amb tranquil·litat i amb uns serveis de qualitat”. El vídeo posa en valor allò que ens defineix i tot allò que tenim: la cultura, el mar, les platges, la gastronomia, les botigues, les zones de passeig, els espais naturals protegits, zones per fer esport nàutic o fer excursions amb bicicleta pels entorns naturals. “La nostra aposta turística engloba tot aquest conjunt de diversitat d’oferta per adaptar-nos a les demandes de cada turista o visitant. Som una ciutat que enamora i hem d’enorgullir-nos-en”, ha dit el regidor.

La campanya es basa en el concepte de versió original, ja que Vilanova i la Geltrú és una destinació turística de costa que es caracteritza per preservar la seva pròpia identitat. El vídeo vol transmetre aquesta idea on la sostenibilitat, la tranquil·litat, l’emoció i l’autenticitat representen els valors del destí, que en la conjuntura actual encara tenen més vigència.

El vídeo es promocionarà al llarg de les properes setmanes a través de les xarxes socials, principalment Facebook, Instagram i Twitter, i també ha servit per crear el nou canal de YouTube de Vilanova Turisme. Se n’ha fet una versió en català i una altra en castellà per tal d’arribar a públic del país i també d’arreu l’Estat.