Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

S’imparteix un taller de defensa personal a Sant Pere de Ribes

Avatar photo
Tindrà lloc aquest mes de novembre i serà gratuït

L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes organitza, amb el suport de la Diputació de Barcelona, aquest mes de novembre un taller de defensa personal amb l’objectiu de poder guanyar confiança i seguretat. No es necessita cap tipus d’experiència i s’adreça, principalment a dones i també a altres persones (a partir dels 12 anys) que estiguin interessades a participar-hi.

El taller serà gratuït i estarà impartit a Ribes per l’escola Spartae els dies 15, 22 i 29 de novembre i 13 i 20 de desembre, de 18 h a 20.30 h, al carrer Lluís Companys, 50; i a les Roquetes, per Ju-Jutsu, els dies 16, 23 i 30 de novembre i 14 i 21 de desembre, de 9.30 h a 12.30 h, al gimnàs del pavelló municipal Miquel Meca Torres. 

Les places són limitades i cal inscriure’s a través d’un formulari. Per a més informació es pot escriure un correu electrònic a [email protected] o bé enviar un whatsapp al telèfon 627 926 281.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Foc Nou supera el llindar del 5% d’avals necessaris per presentar-se al congrés d’ERC

Notícia següent

Errejón citat a declarar com a investigat, per la denúncia d’agressió sexual de Mouliaá

Notícies relacionades