Dimarts, 8 d'abril de 2025
És notícia

Sant Pere de Ribes cedeix un local a la Creu Roja

Avatar photo
La seu està situada al carrer Miguel Servet, núm. 25, i l’horari d’atenció és dilluns, dimecres i divendres, de 9h a 14h.

L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha cedit un local a la Creu Roja al carrer Miquel Servet, núm. 25, al costat de la plaça de la Vinya d’en Petaca, a les Roquetes, per al desenvolupament de projectes d’acció social que afavoreixin la igualtat d’oportunitats, la participació comunitària i la promoció de la salut. L’alcaldessa, Ana Herrera, i el regidor de Serveis Socials, Josep De Barberà, han visitat aquest divendres, 28 de febrer, les noves instal·lacions acompanyats per la presidenta de l’Assemblea de Creu Roja Sitges, Isabel Navarro, i la coordinadora local, Patrícia Iglesias. 

Amb aquesta cessió es busca garantir l’atenció a la ciutadania del municipi i poder prestar tots el serveis, aprofitant els recursos públics per tal d’aconseguir una millor eficiència i eficàcia dels mateixos en benefici de les persones usuàries de serveis socials pel que fa a la millora de l’accessibilitat i manteniment de la continuïtat dels projectes. Es vol donar suport a les famílies, persones grans i persones d’altres col·lectius que es troben en situació de vulnerabilitat i/o pobresa al municipi, que es derivin des dels Serveis Socials del consistori, per fomentar i garantir la cobertura de les necessitats bàsiques i afavorir la creació de xarxes de suport i solidaritat. 

En la relació a la col·laboració establerta entre la Creu Roja i l’Ajuntament dins del Projecte d’Intervenció Social de Creu Roja que es duu a terme al municipi es preveu: 

  1. a) Fomentar la cobertura de les necessitats bàsiques de famílies del municipi.

  2. b) Afavorir l’establiment de xarxes de suport entre la població gran que es troba en situació de soledat no volguda.

  3. c) Garantir que la infància vulnerable tingui accés a béns que afavoreixin la seva inclusió social

  4. d) Posada en marxa, gestió i promoció del Banc de productes de suport del municipi.

  5. e) Altres ajudes i actuacions que es puguin valorar.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Sant Boi reivindica una criança i una educació igualitàries

Notícia següent

Rècord d’altes empresarials a través del servei municipal Promodespí

Notícies relacionades