L'alcaldessa de VNG demana passar a la fase 1 del desconfinament

13 de maig de 2020 a les 14:49h

L'alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Olga Arnau, s'ha mostrat contrària a la proposta que ha elaborat el departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i que pretén presentar al govern d'Espanya per tal d' avançar cap a la fase 1 del desconfinament en diferents àrees de la geografia catalana.

En aquesta nova proposta, el Garraf i Cunit quedarien novament inclosos en la regió de l'àmbit metropolità sud, fet que anclaria a la comarca en la fase 0 per segona vegada consecutiva, després que el Baix Penedès entrés en la fase 1 el passat dilluns com a demarcació del Camp de Tarragona.

Segons l'alcaldessa, les dades epidemiològiques que presenta el Garraf avalarien l'avenç a la fase 1. Així mateix, Arnau ha carregat contra el govern de la Generalitat a qui assenyala com a principal culpable de les deficiències estructurals que presenta la comarca, com a conseqüència de la manca d'inversions amb què colpegen, any rere any, els pressupostos de l'executiu català al territori.

"Si tenim dèficits estructurals és per la manca d'inversions durant anys i panys. Paguem per 4 zones (lluny de l'àrea metropolitana) i uns peatges gens metropolitans" ha afegit.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit