fbpx

“Generación D”, la campanya de Sant Pere de Ribes per la digitalització

Avatar photo

Els dies 7, 8 i 9 de desembre un autobús de RTVE, conegut  com a “Generación D”, s’instal·larà a Sant Pere de Ribes amb l’objectiu de conscienciar la ciutadania sobre la importància de desenvolupar les competències digitals i trencar la bretxa digital. Mitjançant jocs i activitats didàctiques gratuïtes, es pretén millorar les habilitats digitals.

Les persones que s’apropin a aquesta unitat mòbil tindran una experiència personalitzada que s’ajustarà a les seves necessitats. Podran conèixer el seu nivell en competències digitals de manera senzilla mitjançant un test autodiagnòstic per després poder superar una sèrie de jocs i activitats: des d’aprendre a realitzar una recerca òptima a internet fins a saber fugir de les fake news o optimitzar l’ús de les seves xarxes socials. A més, l’autobús té una sala d’escape room, on els usuaris hauran de posar en pràctica el que han après si volen resoldre el joc i aconseguir sortir de la sala. També hi haurà formadors professionals que impartiran tallers grupals i taules rodones sobre l’actualitat digital. 

Aquest autobús s’instal·larà a l’aparcament del camp de futbol de Ribes els dies 7 i 8 de desembre, i davant del pavelló de les Roquetes, el dia 9. L’horari serà de 10h a 13.30h i de 16h a 19.30h; excepte dijous 7, que serà de 16h a 19.30h.

La campanya “Generación D” és finançada pels Fons Europeus – Next Generation a través de la Secretaria d’Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial, dependent del Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transició Digital.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament de Tarragona aprova els pressupostos amb una àmplia majoria

Notícia següent

La UdL reconeix al personal que compleix 25 anys de servei i al que es jubila

Notícies relacionades