Winter Market Sitges creix en públic, expositors i vendes

Es calcula que prop de 15.000 persones han visitat la carpa durant l’esdeveniment que s’ha celebrat aquest cap de setmana

0
620
Imatge de la Winter Market Sitges d'enguany. (Cedida)

La tercera edició del Winter Market Sitges s’ha tancat aquest diumenge amb èxit de públic i vendes. Es calcula que durant el cap de setmana s’han rebut prop de 15.000 visitants, mil més respecte l’any passat. En aquest espai creatiu s’han fusionat petites empreses, artesans i dissenyadors que durant tres dies han pogut exhibir i vendre els seus productes i establir nexes de col·laboració entre emprenedors.

Divendres ha estat el dia de més afluència de públic local, mentre que dissabte i diumenge els visitants han estat sobretot provinents de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Segons l’alcalde de Sitges, Miquel Forns, “hem de donar suport a les propostes que contribueixin a dinamitzar Sitges especialment durant el mes de desembre, considerat tradicionalment  de temporada baixa”. La regidora de Promoció Econòmica, Turisme i Platges, Aurora Carbonell destaca el caràcter “artesanal dels productes que estan fets amb material sostenible i aquest tipus de comerç fet a mà lliga amb el Certificat de destinació turística responsable Biosphere Destination, que acredita la vila amb el màxim reconeixement mediambiental i sostenible”.

Segons l’organització de Winter Market Sitges, Vinyet Zapater, “cal destacar l’increment d’estants que s’ha registrat aquest any. Hem arribat als prop de 60 expositors, el doble respecte l’edició del 2016. Aquesta gran varietat de productes, ha estat un dels principals al·licients que ha valorat el visitant i també les propostes que hem preparat al voltant de la fira amb l’objectiu de fer un esdeveniment en el que pugui gaudir tota la família”.

FER UN COMENTARI