Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Els Mossos d’Esquadra mantenen oberta la investigació per aclarir la mort d’un jove de 19 anys que va caure des d’un habitatge de Lloret de Mar durant la matinada de dilluns, després d’una forta discussió amb la seva parella.
Els fets van tenir lloc cap a dos quarts de dues de la matinada en un domicili de l’avinguda de Narcís Macià i Domènech. Els serveis d’emergències van rebre l’avís de la caiguda i fins al lloc s’hi van desplaçar efectius de la Policia Local i dels Mossos.
Els equips d’emergències van intentar reanimar el jove, però no van poder salvar-li la vida.
La parella presentava lesions a la cara
La investigació se centra també en els moments previs a la mort. Diversos veïns haurien sentit una discussió intensa entre la parella poc abans dels fets. La noia presentava lesions a la cara compatibles amb haver rebut cops, motiu pel qual els Mossos intenten determinar si prèviament s’havia produït un episodi de violència masclista.
De moment, tampoc s’ha aclarit si hi va haver agressions per part dels dos membres de la parella o en quines circumstàncies concretes es van produir les lesions.
Els investigadors treballen ara per reconstruir els últims minuts abans de la mort i determinar si la caiguda va ser accidental, voluntària o si hi va haver alguna intervenció d’una altra persona.
També s’investiga quin paper, si n’hi va haver, va tenir la parella en els fets. La informació disponible encara és limitada i els Mossos no han tancat cap línia d’investigació. A hores d’ara no s’ha practicat cap detenció.