Dimarts, 1 de juliol de 2025
És notícia

Més de 140 denúncies a diferents zones d’oci de Girona al setembre

Avatar photo

El Grup de Suport a la Proximitat de la Policia Municipal de Girona, encarregat de controlar els incompliments de les ordenances per actes incívics a partir de mitjanit i fins a les sis de la matinada, ha interposat més de 140 denúncies i ha rebut unes 300 queixes de maig a setembre.

La Policia Municipal disposa d’uns agents que actuen els dies que la majoria dels locals són oberts que patrullen per la zona del carrer de Figuerola, la plaça de la Independència i la rambla de la Llibertat.

De les denúncies d’aquest estiu, 55 són per consumir alcohol a la via pública, 25 per embrutar, 18 per tinença de droga, 14 per sorolls i 4 per no complir amb els horaris de les terrasses. També se n’hi inclouen 5 per falta de respecte, 4 per desobediència, 4 per infracció d’horaris i 2 per aldarulls. Addicionalment, n’hi ha 9 per tinença d’arma blanca i 5 per falta de respecte.

“Garantir el descans dels veïns i veïnes és prioritari pel govern i per això la Policia Municipal és present i actua a les zones d’oci nocturn més afectades per assegurar la convivència a la sortida dels locals”, ha explicat la regidora de Seguretat i Convivència, Sílvia Aliu. En aquest sentit, la regidora reclama a les persones usuàries de les zones d’oci nocturn “consciència i empatia cap al descans veïnal”.

D’altra banda, també s’informa que s’han fet campanyes de mediació i des de la regidoria s’han reunit amb veïns, veïnes i representants veïnals per mirar d’encarar plegats la problemàtica.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Palafrugell acull l’exposició “Love Story” en el marc del 29è Festival de Jazz Costa Brava

Notícia següent

Vic obre les inscripcions per a la Calvalcada de Reis 2024

Notícies relacionades