Una quinzena de mitjans de premsa generalista i especialitzada en turisme van participar dijous en l’acció de comunicació organitzada a Madrid per Lloret Turisme i que té per objectiu donar a conèixer la destinació i les novetats per aquest 2025.
A més, aquesta iniciativa s’ha fet coincidir en l’any que el municipi, en la figura del seu alcalde, assumeix la presidència de l’Aliança de Municipis Turístics líders en sol i platja (AMT).
En paraules d’Adrià Lamelas, alcalde de Lloret, “a Lloret de Mar, com a la resta de municipis que integrem la AMT, reivindiquem el nostre paper pioner i la nostra trajectòria com a destinacions de costa que tenim en la cultura, gastronomia i natura grans aliats per posar en valor la nostra identitat i reforçar aquest vincle entre resident i turista”.
La presentació de destinació ha anat a càrrec d’Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, i s’ha complementat amb un menú gastronòmic, elaborat especialment per a l’acció pels influencers lloretencs PersonalXef, que compten amb més de 500.000 seguidors a IG i 70.000 a TikTok.
El menú ha combinat la cuina de tradició marinera i d’hortalisses de proximitat amb propostes de cuines del món que posen en valor el caràcter hospitalari i obert de la destinació. Actualment, Lloret de Mar compta amb residents de més de 100 nacionalitats, així com amb una important aposta per l’alimentació saludable.
En aquesta línia Lloret Turisme, en col·laboració amb la Fundació Alícia, ha impulsat la línia LloretEAT Good amb l’especialització del sector turístic en al·lèrgies i intoleràncies, així com el projecte Little Foodies en restauració infantil bona, sana i sostenible. El dia d’avui, Lloret de Mar compta amb més de 5.000 places hoteleres certificades en oferta sense gluten. Elizabeth Keegan ha explicat que “Coincidint amb l’any en què Catalunya és Regió Mundial de la Gastronomia, Lloret de Mar es presenta al món a través d’aquest relat gastronòmic intercultural i saludable”.
En el marc de la presentació s’ha posat en valor també la rica oferta cultural de Lloret, amb un important llegat indià i els Jardins de Santa Clotilde, membres de la Ruta Cultural Europea de Jardins Històrics del Consell d’Europa; l’entorn natural de mar i muntanya, amb diverses rutes de senderisme, ciclisme i BTT; així com projectes estratègics per la destinació en termes de digitalització i sostenibilitat que promouen una gestió més eficient del dia a dia de la ciutat en termes de seguretat i neteja o de recopilació de dades, i per tant ofereixen una major qualitat de vida al resident i una experiència més satisfactòria al visitant.
Lloret de Mar va tancar l’any 2024 amb 1.250.000 viatgers i 5.400.000 pernoctacions. Els principals mercats, que suposen gairebé un 50% de total, són el francès i l’espanyol.
Port Tarragona ja ho té tot a punt per a la celebració de Sant Jordi. Enguany, l’Autoritat Portuària dedica la…
La Fiscalia de Medi Ambient ha obert diligències d'investigació per determinar si patrimoni protegit de la Masia del Barça ha…
El Servei de Dinamització Juvenil de l’Ajuntament de Badalona donarà el tret de sortida aquest pròxim dimecres 23 d’abril a…
Més de 16.000 persones van utilitzar aquest servei en dies no feiners l'any 2024. El bus urbà va començar a…
L’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i el Pla Educatiu d’Entorn, a proposta del Consell Municipal d’Adolescents,…
Amb motiu de la Diada de Sant Jordi, Sabadell compta amb un ampli programa d’activitats adreçat a tots els públics…
Esta web utiliza cookies.