El Lloret Film Office ha tancat el primer semestre de l’any amb un bon balanç que es tradueix en un total de 22 produccions audiovisuals entre sessions fotogràfiques, rodatges de sèries i programes de televisió.
Les produccions van des de continguts per a plataformes globals fins a anuncis de marques de primer nivell que, en paraules de la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan “Suposen un impacte econòmic i promocional que reforça la imatge del municipi com a plató privilegiat de la Costa Brava, proper a Barcelona i amb una infraestructura hotelera i de serveis preparada per a les necessitats específiques d’aquesta indústria”.

El projecte més rellevant ha estat el rodatge per a Netflix de la sèrie “El Problema Final”, adaptació de l’obra d’Arturo Pérez-Reverte. L’equip de producció va triar la casa privada de Can Roviralta i els Jardins de Santa Clotilde mobilitzant més de 100 professionals i generant ocupació directa en allotjaments, càterings i d’altres proveïdors locals.

A banda de Netflix, Lloret ha estat escenari de campanyes publicitàries per a marques com Zalando, Mango, Bershka, El Corte Inglés, ISDIN Pediatrics, Brita, Azzaro, Unión Suiza, Cisalfa, Julià Perfumeries, Hess Natur o Veri, entre d’altres. També s’hi han dut a terme rodatges documentals, curtmetratges i projectes creatius per a firmes internacionals.

Entre les localitzacions més utilitzades destaquen Cala Boadella, Santa Cristina, Treumal, Cala Canyelles i els Jardins de Santa Clotilde, espais que combinen patrimoni, paisatge i atractiu visual per a tota mena de produccions.

Amb més de 20 anys de trajectòria, el Lloret Film Office consolida el seu paper com a oficina de referència a la Costa Brava. Amb aquesta activitat creixent i una nova web operativa, Lloret reforça la seva aposta per a atreure més rodatges i posicionar-se com a destinació clau per a la indústria audiovisual internacional.
