Lloret de Mar incorpora el LIAM® al seu canal de WhatsApp

Lloret es converteix en un dels primers municipis catalans a disposar d’un servei automatitzat i intel·ligent d’atenció ciutadana multicanal

14 de juny de 2025 a les 19:09h

Lloret de Mar incorpora un nou servei d’assistència digital que se suma a LIAM®, el primer ciber-agent públic integrat al web municipal amb un xat. LIAM® web xat es va llençar al desembre de 2024 i es va entrenar amb el coneixement adquirit per més de 25 agents públics. De l’1 de gener al 7 de juny de 2025 ha atès 3.146 usuaris/es, un 56% del total de les persones ateses.

Ara l’Ajuntament de Lloret fa un pas més en l’atenció ciutadana i, des de finals de maig, ha incorporat LIAM® a través del canal de WhatsApp® cosa que ha permès incorporar funcionalitats avançades com l’escolta per àudio, reconeixement d’imatges i traducció d’idiomes en temps real. Aquest nou canal amplia l’accessibilitat del servei, i això permet interactuar amb  l’Ajuntament de manera àgil i des del dispositiu mòbil, sense horaris.

Amb la incorporació de LIAM® via canal WhatsApp®, Lloret es converteix en un dels primers municipis catalans a disposar d’un servei automatitzat i intel·ligent d’atenció ciutadana multicanal, que cobreix tant l’àmbit web com el mòbil, adaptant-se als hàbits reals de la població.

En paraules del regidor de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, Frederic Guich, “Amb LIAM web xat i LIAM via canal WhatsApp® aprofitem el potencial de les noves tecnologies i oferim un servei més proper i modern, adaptat a una ciutadania cada cop més digital” i ha afegit "Amb WhatsApp® arribem encara més lluny, amb un canal que és part de la vida diària de tothom".

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit