Les campanyes turístiques online de Roses assoleixen un gran impacte

temps lectura-Temps de lectura: 2 minuts

Durant els mesos de juny, juliol i principis d’agost, l’Oficina de Turisme de Roses, a través de la seva marca Visit Roses, ha realitzat campanyes de promoció a través de plataformes online, amb resultats molt exitosos i més de 15 milions de visualitzacions. Les campanyes s’ha centrat en mostrar el gran ventall d’oferta de la població en platges i cales, activitats de natura i turisme actiu, gastronomia i cultura, i ja es preparen noves accions en línia per donar a conèixer l’oferta de tardor.

Les campanyes s’han dut a terme a través dels canals Google Ads Display i Press Media Ads a Catalunya, Comunitat de Madrid, País Basc, Navarra, Aragó i França (concretament a Nouvelle Aquitanie, Occitanie, Provence-Alpes-Côte d’Azur, Auvergne
Rône Alpes i Île de France).

La campanya duta a terme a terme a través de Google Ads Display ha estat tot un èxit, ja que la previsió inicial estimava obtenir entre 2 i 4 milions d’impressions, superant-ne finalment els 15 milions, amb gairebé 14.000 clics. Per la seva banda, la campanya desenvolupada a Press Media Ads, ha permès mostrar la imatge de Roses a mitjans digitals de primer nivell com els diaris elpais.com , marca.com o els francesos lemonde.fr i midilibre.fr.

La sessió mitja d’un usuari a la web visitroses.cat ha estat de gairebé un minut i mig, la qual cosa demostra que els continguts que s’hi mostren són de gran interès pels visitants.

Les campanyes s’han realitzat en col·laboració amb una agència de màrqueting digital de Roses. Avaluats els bons resultats obtinguts, Turisme de Roses prepara ja una nova acció online, en aquesta ocasió a través de les xarxes socials Youtube, Instagram i Facebook, per promocionar l’oferta de fi d’estiu i tardor en els mateixos mercats. En aquesta ocasió les temàtiques mostraran les platges, suquet de peix, activitats de natura i turisme actiu, Ruta del Vi DO Empordà, cultura i visites al port de pesca.