Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

La Policia de Blanes aixeca 151 actes per trencar els confinaments nocturns

Avatar photo

Des del 30 d’octubre, quan va entrar en vigor el confinament municipal, també s’han controlat 625 persones i 648 vehicles

Entre les mesures que ha posat en marxa la Generalitat de Catalunya per contenir el segon brot de la COVID-19, s’hi inclouen el confinament nocturn –diàriament, des de les 22 h fins a les 6 h-, i el municipal. En aquest sentit, aquest darrer contempla des de les 6 del matí del divendres fins les 6 del matí del dilluns. La Policia Local de Blanes ha aixecat fins al moment un total de 151 actes-denúncia per trencar algun dels dos confinaments d’ençà del 30 d’octubre.

Dins aquest còmput, no s’hi inclouen les actes-denúncia que també s’han seguit aixecant durant tot l’any per incomplir una de les mesures bàsiques per prevenir el contagi del coronavirus: dur la mascareta posada. Des del cos policial han apuntat que, en general, la ciutadania compleix aquesta normativa, tot i que també se segueix especialment amatent quan es detecta algú que no la segueix, o bé es rep una denúncia al respecte.

625 persones i 648 vehicles controlats aquest cap de setmana

Amb l’objectiu de comprovar que el compliment del confinament municipal i nocturn es compleixen, la Policia Local de Blanes efectua controls aleatoris en diferents punts del municipi. En aquest sentit, especialment durant el cap de setmana –de divendres a diumenge-, els controls se situen a peu de carretera.

Durant el passat cap der setmana, la Policia Local ha controlat un total de 625 persones i 548 vehicles en aquests controls. Pel que fa al nombre d’actes per incompliment dels confinaments nocturns i municipal, aquests tres darrers dies se n’han aixecat un total de 60 que, sumats a les actes-denúncia que ja s’han imposat des del 30 d’octubre, sumen les ja esmentades 151.

En relació a l’anterior cap de setmana en què se celebrava la festivitat de Tots Sants, la Policia Local de Blanes ha hagut d’incrementar els punts de control que s’encarreguen de guarir en coordinació amb els Mossos d’Esquadra. Al posar-se en marxa el nou pont que uneix per carretera Blanes i Malgrat aquest passat divendres, ara han passat a ser tres els vials d’accessos principals que hi ha amb aquest municipi: la GI-600, la GI-682 i la GIP-6831.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Fundació ‘la Caixa’ dona 14.000 euros per finançar part de les obres d’adaptació d’Urgències de Figueres

Notícia següent

Baixa el risc de rebrot a Girona

Notícies relacionades