Divendres, 27 de juny de 2025
És notícia

Un jove de 22 anys intenta agredir sexualment una dona sense sostre al mig del carrer a Girona

Avatar photo
El presumpte agressor va ser localitzat amagat sota un cotxe i aparentment inconscient

Els Mossos d’Esquadra han aconseguit detenir un jove de 22 anys que ahir va intentar forçar i fer tocaments a una dona sense sostre a Girona. Els fets es van produir ahir al voltant de dos quarts de quatre de la tarda, sota la mirada de molts residents que van facilitar que la víctima pogués fugir.

Tal com ha informat el Diari de Girona, l’intent d’agressió es va produir al barri de Santa Eugènia i la dona va denunciar els fets aquell mateix dia. En rebre l’avís, els Mossos van iniciar la cerca del jove de 22 i va ser finalment la Policia Municipal qui va trobar a l’individu amagat sota un cotxe i aparentment inconscient.

Els Bombers i els efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques van acudir al lloc en qüestió. Després d’evacuar al jove amb un gat hidràulic, una ambulància del SEM va assistir a l’home. Finalment, aquest va ser traslladat a l’hospital Josep Trueta de Girona on van determinar que el presumpte autor de l’agressió estava bé i els Mossos van procedir a la seva detenció.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un nen de dos anys pateix un cop de calor atrapat dins d’un cotxe

Notícia següent
cuerda-galayos-accident-mortal

Fatal desenllaç per un jove muntanyer de 30 anys després de caure des de 150 metres d’altura

Notícies relacionades