Un home amb VIH escup sang a 8 agents de la Policia Local de Lloret de Mar

Els policies han estat atesos pel SEM i donats d’alta després d’activar-se el protocol sanitari corresponent

14 d'agost de 2026 a les 15:02h

Vuit agents han hagut de rebre assistència sanitària després que un home detingut a Lloret de Mar els escopís sang durant una intervenció policial. Segons informa el digital ‘elCaso.cat’, els fets van passar aquest dimecres 12 d’agost, cap a un quart de tres de la tarda, a la zona de la platja.

L’incident es va iniciar quan el sospitós hauria estat gravant unes banyistes. Un home que les acompanyava s’hi va enfrontar i l’hauria acabat colpejant, provocant-li una ferida a la boca. Després d’això, el sospitós va marxar corrent.

 

Una detenció amb moments de tensió

Els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets per identificar-lo, però l’home va adoptar una actitud agressiva. La situació va obligar a mobilitzar més efectius de reforç per poder reduir-lo. Un cop immobilitzat, el detingut hauria continuat mostrant-se violent i va acabar escopint sang contra els agents que participaven en la intervenció.

La preocupació va arribar després, durant l’examen mèdic al detingut, quan es va saber que era una persona amb VIH. Arran d’això, es va activar el protocol sanitari per als vuit agents afectats. Tots ells van ser atesos pel Sistema d’Emergències Mèdiques i finalment van rebre l’alta.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara