Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Una ciclista mor en un xoc amb un turisme a Quart, al Gironès

El sinistre s'ha produït aquest dissabte al matí a la GIV-6703, la carretera que porta al santuari dels Àngels

Una ciclista ha mort aquest dissabte al matí en un xoc amb un turisme a Quart (Gironès), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
L’avís de l’accident s’ha rebut a les 08.01 hores al quilòmetre 0,5 de la GIV-6703, la carretera que porta al santuari dels Àngels (485 metres). Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut una col·lisió entre un turisme i una ciclista.
A conseqüència de l’atropellament, la ciclista ha resultat ferida crítica i els efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’han traslladat a l’hospital Josep Trueta de Girona, on posteriorment ha mort. Amb aquesta víctima, són 112 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l’afectació viària, la via s’ha tallat en ambdós sentits de la marxa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un noi emputa els genitals de la parella de la seva ex a Catalunya

Notícia següent

Aquesta nit recorda canviar l’hora

Notícies relacionades