La Diputació de Girona engega una campanya per potenciar el consum de proximitat de la mà del xef Joan Roca

La iniciativa 'Ajudem-nos, triem productes i i serveis locals' arranca amb vídeos difosos a través de xarxes socials

La Diputació de Girona ha engegat una campanya per potenciar el consum de proximitat de la mà dels xefs Joan Roca i Pep Nogué. Segons informen en un comunicat, la iniciativa ‘Ajudem-nos, triem productes i serveis locals’ neix per fer front a la situació generada per la pandèmia de la covid-19 i amb l’objectiu de fomentar el desenvolupament econòmic i social del territori. La Diputació remarca la demarcació ha de fer un pas endavant cap a models de creixement més sostenibles posant el focus en l’economia circular com a oportunitat per a la majoria de sector per ajudar-se els uns als altres.
La corporació exposa que, davant la situació excepcional, han unit esforços amb productors, petits empresaris i el comerç (sectors primari, secundari i terciari, respectivament) per tirar endavant la campanya.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és, entre tots els implicats, contribuir a canviar el model econòmic i de consum actual per una nova economia estretament vinculada al territori, que enforteixi l’economia local i permeti que surtin reforçats de la situació actual.

‘Ajudem-nos, triem productes i serveis locals’ es presenta amb una campanya transversal liderada des de la Diputació de Girona i amb el suport i la implicació de moltes entitats dels diferents sectors econòmics gironins, que representen milers d’empreses, comerços, productors i serveis.

La campanya neix amb un missatge clar i directe que té per objectiu interpel·lar tots els gironins: empreses, entitats públiques, escoles, famílies i tothom que escull adquirir un producte o servei de qualsevol mena (alimentació, mercats, comerç local, restaurants, hotels, vacances, oci o cultura).

La campanya compta amb la participació activa dels cuiners Joan Roca i Pep Nogué i s’inicia amb un seguit de vídeos que mostren com cada persona té la força suficient per escollir i poder ajudar els altres. Tots els missatges es distribuiran per xarxes socials i mitjans de comunicació, i s’adaptaran a les diferents fases de desconfinament a mesura que avanci el calendari.

Segons el president de la Diputació, Miquel Noguer, busquen “donar un missatge clar i directe a tots els gironins per tal que facilitin el desenvolupament de l’entorn social i econòmic de les famílies”. “La Diputació vol ajudar a fer d’aquest un territori desenvolupat econòmicament, generador de llocs de treball, amb benestar i equitat social, i que ens faci menys dependents i menys vulnerables”, remarca noguer que insta a ajudar el teixit gironí triant productes i serveis de proximitat.

La Diputació fa una crida a tots els sectors implicats a sumar per ajudar-se entre ells i per transmetre aquest missatge per tots els canals de cada entitat. Fins ara, ja s’han adherit a la campanya més de cinquanta productors, negocis d’hostaleria, comerços i empreses de Girona Excel·lent.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament aixeca la suspensió dels terminis de la tramitació per a les convocatòries de les associacions de veïns

Notícia següent

Creixen les queixes veïnals a Mollerussa per abús en la durada i volum de la música durant els aplaudiments del vespre

Notícies relacionades