Els Mossos d’Esquadra han detingut dos homes, de 32 i 34 anys, acusats d’entrar al domicili d’un conegut a Girona, agredir-lo i robar-li diversos objectes. Segons la denúncia de la víctima, els sospitosos van tornar hores després per exigir-li diners a canvi de retornar-li les pertinences sostretes.
Els arrestats estan investigats per presumptes delictes de lesions, danys, robatori amb violència i intimidació, amenaces, violació de domicili i extorsió. Els fets van tenir lloc la nit del dimarts 29 de setembre al carrer de Barcelona.
La víctima denuncia una agressió amb armes
Els Mossos van rebre un avís cap a les onze de la nit per una baralla al carrer de Barcelona. Diverses patrulles que feien tasques de seguretat preventiva es van desplaçar fins al lloc, on també hi havia agents de la Policia Municipal.
Allà van trobar la víctima i un altre home, que van oferir versions contradictòries del que havia passat. Segons el relat de l’afectat, uns coneguts havien entrat a casa seva armats amb un matxet i una barra de ferro i l’havien agredit, provocant-li lesions.
A més de l’agressió, els presumptes atacants haurien trencat diverses finestres i causat desperfectes a la porta de l’habitatge. També haurien fet malbé el cotxe de la víctima i li haurien sostret la ràdio del vehicle, la cartera, la documentació, unes vambes de marca i el telèfon mòbil.
Els agents van oferir assistència mèdica a l’afectat, que inicialment la va rebutjar, però posteriorment es va desplaçar pel seu compte al CUAP Güell.
Tornen de matinada per exigir-li diners
La intervenció policial no va acabar amb el primer incident. Cap a les tres de la matinada, els Mossos van rebre un segon avís des del mateix indret perquè els presumptes agressors havien tornat i s’estaven barallant novament amb la víctima.
Segons la denúncia, els homes haurien esperat que l’afectat tornés del centre mèdic per reclamar-li diners a canvi de recuperar els objectes que li havien robat. Aquest segon episodi va acabar amb la detenció dels dos sospitosos cap a les quatre de la matinada.
La informació, avançada pel Diari de Girona i confirmada per fonts policials a ElCaso.cat, no detalla si el jutjat ha acordat alguna mesura cautelar contra els detinguts.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
